Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki okullarda öğrenim gören, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı içerisinde ulusal ve uluslararası yarışmalarda üstün dereceler elde eden
131 öğrenciye ödülleri verildi. BEÜ Sezai Karakoç Kültür Merkezinde gerçekleştirilen ödül törenine, Vali Osman Hacıbektaşoğlu ve eşi Güney Hacıbektaşoğlu, İl Millî Eğitim Müdürü Uygar Keskin, il protokolü, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Ödül takdimi öncesinde davetliler Maarif Çocuk Korosunun şarkılarını dinledi. Ardından yarışmada dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından ödülleri verildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Uygar Keskin konuşmasında,"Ulusal ve uluslararası alanda derece alan öğrencilerimizi görmek, geleceğe dair umutlarımızı ve güvenimizi bir kez daha tazeledi.” dedi.

Aefdbd20 E0A7 40B4 Af33 3Cac26D7A7E5B2520360 331B 493A 9060 929Dcf7E4342631296Bb 2Cb0 430D B22F 682Ff06557Ec8555Ce7E A3Cf 43F7 A826 793685E11311

Kaynak: HABER MERKEZİ