Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki okullarda öğrenim gören, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı içerisinde ulusal ve uluslararası yarışmalarda üstün dereceler elde eden
131 öğrenciye ödülleri verildi. BEÜ Sezai Karakoç Kültür Merkezinde gerçekleştirilen ödül törenine, Vali Osman Hacıbektaşoğlu ve eşi Güney Hacıbektaşoğlu, İl Millî Eğitim Müdürü Uygar Keskin, il protokolü, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Ödül takdimi öncesinde davetliler Maarif Çocuk Korosunun şarkılarını dinledi. Ardından yarışmada dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından ödülleri verildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Uygar Keskin konuşmasında,"Ulusal ve uluslararası alanda derece alan öğrencilerimizi görmek, geleceğe dair umutlarımızı ve güvenimizi bir kez daha tazeledi.” dedi.








