Zonguldak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Zonguldak Gençlik Merkezi tarafından organize edilen Deneyap Teknoloji Atölyeleri Dönem Sonu Proje Şenliği, Gençlik Merkezi İncivez Genç Ofis’te gerçekleştirildi.

Şenlik kapsamında, Zonguldak Gençlik Merkezi’ne bağlı Merkez ve Ereğli Deneyap Teknoloji Atölyelerinde eğitim gören ortaokul ve lise öğrencileri, dönem boyunca hazırladıkları projeleri sergiledi. Öğrenciler; teknoloji, tasarım, yazılım, elektronik ve üretim alanlarında geliştirdikleri projeleri katılımcılara tanıtarak proje süreçleri hakkında bilgi verdi.

Jüri üyeleri tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren takımlar belirlendi. Merkez ve Ereğli Deneyap Teknoloji Atölyelerinden dereceye giren takımlar, program sonunda ödüllendirildi.

Etkinlikte öğrencilerin teknolojiye olan ilgileri, üretme heyecanları ve proje geliştirme becerileri dikkat çekti. Deneyap Teknoloji Atölyeleri aracılığıyla gençlerin bilim ve teknoloji alanında kendilerini geliştirmeleri, takım çalışması yapmaları, problem çözme ve yenilikçi düşünme becerileri kazanmaları hedefleniyor.

Programa Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü, Gençlik Hizmetleri Müdürü,Gençlik Faaliyetleri Şube Müdürü,Personel Şube Müdürü,kurum temsilcileri, eğitmenler, öğrenciler ve aileler katıldı.

Program, dereceye giren takımlara ödüllerinin takdim edilmesi, projelerin incelenmesi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Kaynak: HABER MERKEZİ