Zonguldak’ın en işlek caddesi Gazipaşa’da sürücülerin araçlarını yol kenarlarına park etmesi nedeniyle trafik keşmekeşi yaşanıyor. Gelişi güzel araçların park edilmesi ambulansların geçişini de engelliyor. Trafik polislerinin sık sık uyarı yapmasına rağmen bazı sürücüler dikkate almayarak araçlarını park etmeye devam ediyor. Zonguldak’ta artan otomobil sayısı ile birlikte park sorunu bir kez daha gündeme geldi.

Muhabir: SİMGE KIRLI