Gökçebey Kaymakamı Ruveyda Kahraman Şıktaş, Tarım Elektrik Çiti dağıtım programına katıldı. Programda Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan, davetliler ve üreticilerde yer aldı. Projede kırsal alanda üretim yapan çiftçilerin emeklerinin korunması ve üretim süreçlerinin daha güvenli hale getirilmesi hedefleniyor. Kaymakam Şıktaş, üreticilerle bir araya gelerek sorunlarını dinledi. Tarımsal üretimin sürdürülebilirliği açısından bu tür desteklerin büyük önem taşıdığını vurgulayan Kaymakam Şıktaş, devletin her zaman üreticinin yanında olduğunu kaydetti.



Kaynak: HABER MERKEZİ



