Gökçebey Kaymakamı Ruveyda Kahraman Şıktaş, Tarım Elektrik Çiti dağıtım programına katıldı. Programda Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan, davetliler ve üreticilerde yer aldı. Projede kırsal alanda üretim yapan çiftçilerin emeklerinin korunması ve üretim süreçlerinin daha güvenli hale getirilmesi hedefleniyor. Kaymakam Şıktaş, üreticilerle bir araya gelerek sorunlarını dinledi. Tarımsal üretimin sürdürülebilirliği açısından bu tür desteklerin büyük önem taşıdığını vurgulayan Kaymakam Şıktaş, devletin her zaman üreticinin yanında olduğunu kaydetti.

E76E4031 Ca4B 4023 B1F5 D86Deabe0F93304Fa418 B898 414F Ad48 Ec84E76D05Cf31Fe46B4 021F 4F54 Abd7 Cf0D24467431

Kaynak: HABER MERKEZİ