Zonguldak'ın Gökçebey İlçesi Belediye Başkanı Vedat Öztürk, dere ıslah çalışmalarını yerinde inceledi. DSİ tarafından gerçekleştirilen dere genişletme çalışmalarında iptal edilen kanalizasyon hattının yeniden yapımına Onmayıs Mahallesi Dicle Sokak’ta devam ediliyor. 1.500 metre uzunluğundaki kanalizasyon hattının yenilenmesi için ekipler sahada çalışmalarına hız verdi.

"SAHADAKİ ÇALIŞMALARIMIZ SÜRÜYOR"

Belediye Başkanı Öztürk yaptığı açıklamada, "TBB ve İBB tarafından belediyemize süreli olarak tahsis edilen iş makineleri ve ekipmanlar da aktif şekilde kullanılmaktadır. Bu destek sayesinde çalışmalar daha hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmektedir."dedi.

E26152E4 241F 407B 89E3 06Bdeee9A4Ec52D35E76 74Ec 4F27 890D Fc41189151E645A1C791 12C1 4348 860C 06F15B93B2046A074Bab Ef5F 46Da 971C Ab89495446F800E5Ad2B 7591 4808 Aaac 9Dae4C66F2Dd

Kaynak: HABER MERKEZİ