Zonguldak'ın Gökçebey İlçesi Belediye Başkanı Vedat Öztürk, dere ıslah çalışmalarını yerinde inceledi. DSİ tarafından gerçekleştirilen dere genişletme çalışmalarında iptal edilen kanalizasyon hattının yeniden yapımına Onmayıs Mahallesi Dicle Sokak’ta devam ediliyor. 1.500 metre uzunluğundaki kanalizasyon hattının yenilenmesi için ekipler sahada çalışmalarına hız verdi.
"SAHADAKİ ÇALIŞMALARIMIZ SÜRÜYOR"
Belediye Başkanı Öztürk yaptığı açıklamada, "TBB ve İBB tarafından belediyemize süreli olarak tahsis edilen iş makineleri ve ekipmanlar da aktif şekilde kullanılmaktadır. Bu destek sayesinde çalışmalar daha hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmektedir."dedi.





Kaynak: HABER MERKEZİ



