Zonguldak Belediyesi Halk Otobüslerine biniş için çıkartılan öğrenci ve sivil vatandaşların biniş kartı dağıtımı başladı. Belediyeden yapılan açıklamada kartlar Otobüs Durağımızdaki gişelerden dağıtılmaya başlandığı duyuruldu.
Kart aktivasyonları da bugün itibarıyla başladı. Kart çıkartmak isteyen öğrenciler 75, sivil vatandaşlar ise 100 lira ödeyecek.
Öğrenci kartı başvurularında 1 adet fotoğraf getirmeleri gerektiği hatırlatıldı.

0Df24C8C Fb30 423E 8E8D 4B99C1C02737

Muhabir: ERCAN AYGÜN