Zonguldak merkeze bağlı İncivez Mahallesinde uzun süredir devam eden lağım kokusu vatandaşları çileden çıkarırken, son günlerde fare ile mücadele etmek zorunda kalınıyor. Özellikle sabah ve akşam saatlerinde lağım kokusunun artmasından dolayı cam açamadıklarını söyleyen mahalleli, son bir haftadır fareler mahallede cirit atmasından dolayı tedirgin. Havalarında güzel olmasıyla birlikte parkta oturmak isteyen vatandaşlar, lağım fareleri yüzünden korktuklarını belirterek yetkililere seslendi.

Muhabir: ERSİN ÇORBACI