Zonguldakspor tribün lideri Miraç Balcı iki sene önce Edirne deplasmanında oynanan maçta yaşanan olaylar nedeni ile mahkemelik olmuştu. Bu süre içinde tribünlere girme cezası bulanan Miraç Balcı’nın yargılandığı dava tamamlandı. Edirne Adliyesinde görülen son duruşmada mahkeme Miraç Balcı hakkında beraat kararı verdi.
YUVAMA GERİ DÖNÜYORUM
Mutlu haberi sosyal medya hesabından duyuran Miraç Balcı, yeniden tribünlere döneceği için çok mutlu olduğunu belirterek şu duygulara yer verdi; ”Doğum günümde aldığım en güzel hediye beraat kararı açıklandı. Çok şükür bin şükür Rabbime. Özlemi içinde geçirdiğim 2 senenin sonunda çok sevdiğim hayatım olan tribünlerde yerimi alacağım.Bu süre zarfında yanımda olan tüm dostlarıma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Yaşa Varol Zonguldakspor.”





