Zonguldak'ta deniz mevsiminin açılması ile birlikte yeni bir virüs vatandaşları etkiliyor
Denizden bulaşan virüs veya mikroplar bağışıklığı düşük olanlarda hastalıklara yol açıyor.
Hafta sonunda sıcak havadan faydalanarak denize giden vatandaşlardan çoğu
Bulantı, kusma ve ishal şikayetiyle soluğu hastanede aldılar.
Açılması servis ve poliklinikler tedavi olmak isteyen vatandaşlar tarafından dolduruldu.
BOL SU İLE DUŞ ALIN
Uzmanlar Denizden virüs veya mikrop kapmamak için denizden çıktıktan sonra bol su ile duş alınması ve deniz suyu yutulmaması tavsiye ediliyor.
Muhabir: ERCAN AYGÜN





