Zonguldak'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 105. yılı etkinliklerle kutlandı. Zonguldak Belediyesi tarafından da sahilde konserler düzenlendi. Zonguldaklılar söylenen şarkılarla hem hüzünlendi hem doyasıya eğlendi. Geç saatlere kadar süren konserde eğlenen gençler bu tür etkinliklerin devam etmesini istedi.
"KENT MERKEZİNDE BİR ŞEY YOK!"
Vatandaşlar, Zonguldak Belediyesi'nin festival düzenlemesini de isteyerek,"Artık hayat şartlarından yorulduk. Eğlenmeye ihtiyaç duyuyoruz. Zonguldak'ın ilçelerinde konserler, festivaller sık sık yapılıyor ancak kent merkezinde bir şey yok. Belediye Başkanımızdan yaz mevsimlerinde sosyal aktiviteleri ve konserleri artırmasını istiyoruz."dediler.







