Zonguldak'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 105. yılı etkinliklerle kutlandı. Zonguldak Belediyesi tarafından da sahilde konserler düzenlendi. Zonguldaklılar söylenen şarkılarla hem hüzünlendi hem doyasıya eğlendi. Geç saatlere kadar süren konserde eğlenen gençler bu tür etkinliklerin devam etmesini istedi.

"KENT MERKEZİNDE BİR ŞEY YOK!"


Vatandaşlar, Zonguldak Belediyesi'nin festival düzenlemesini de isteyerek,"Artık hayat şartlarından yorulduk. Eğlenmeye ihtiyaç duyuyoruz. Zonguldak'ın ilçelerinde konserler, festivaller sık sık yapılıyor ancak kent merkezinde bir şey yok. Belediye Başkanımızdan yaz mevsimlerinde sosyal aktiviteleri ve konserleri artırmasını istiyoruz."dediler.

Addb23Ae 67D6 432F A27C 473Da499Cc1FB53Eeed5 3408 499D B749 A15A5644797C7Ff8B0Ba 78Ec 46D1 9Cce 043742F2Da322Cfa09Af 2B44 4042 9315 9D30B883D0A9

Muhabir: SİMGE KIRLI