Devrek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri fırınlara baskın düzenledi. Simit fırınlarındaki denetimlerde ürün gramajları, hijyen koşulları, iş yeri temizliği kontrol edildi. Kurallara uymayan fırınlara ceza yağdı. Belediye tarafından yapılan açıklamada, "Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, vatandaşlarımızın sağlıklı ve güvenli hizmet alabilmesi amacıyla ilçe genelindeki denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda simit fırınlarında gerçekleştirilen denetimlerde; ürün gramajları, hijyen koşulları, iş yeri temizliği ve ilgili mevzuata uygunluk titizlikle incelendi. Yapılan kontrollerde eksiklik tespit edilen işletmeler hakkında gerekli tutanaklar düzenlenerek yasal işlemler başlatıldı. Daha düzenli, daha sağlıklı ve daha huzurlu bir Devrek için ekiplerimiz 7 gün 24 saat sahada görev yapmaya devam ediyor. Vatandaşlarımızın huzuru ve güveni için denetimlerimiz kararlılıkla sürecektir. "denildi.











