Devrek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri fırınlara baskın düzenledi. Simit fırınlarındaki denetimlerde ürün gramajları, hijyen koşulları, iş yeri temizliği kontrol edildi. Kurallara uymayan fırınlara ceza yağdı. Belediye tarafından yapılan açıklamada, "Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, vatandaşlarımızın sağlıklı ve güvenli hizmet alabilmesi amacıyla ilçe genelindeki denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda simit fırınlarında gerçekleştirilen denetimlerde; ürün gramajları, hijyen koşulları, iş yeri temizliği ve ilgili mevzuata uygunluk titizlikle incelendi. Yapılan kontrollerde eksiklik tespit edilen işletmeler hakkında gerekli tutanaklar düzenlenerek yasal işlemler başlatıldı. Daha düzenli, daha sağlıklı ve daha huzurlu bir Devrek için ekiplerimiz 7 gün 24 saat sahada görev yapmaya devam ediyor. Vatandaşlarımızın huzuru ve güveni için denetimlerimiz kararlılıkla sürecektir. "denildi.

F61Bcabd 7379 40A5 B168 Dafea8E1Da2A15Bccfce 56B1 44F0 B941 C291A402E28CCf45367E 57A7 483C Ae3C B109198C03B35Fa9C900 1882 41A3 95A1 94Eec97Bc8Cb9Eee9E6A B238 4Dad 98Ba 1Fc8353Be77F3B1D5A95 Dd67 42C0 9059 F17242C7900A

Kaynak: HABER MERKEZİ