Zonguldak Terakki Mahallesi Soğuksu bölgesinde çöp krizi yaşandı. Toplanmayan çöpler nedeniyle vatandaşlar ve esnaflar isyan etti. Havalarında sıcak olması nedeniyle çöpler görüntü kirliliğine, kötü kokuya neden olurken bölgeyi böcekler bastı.
Duruma tepki gösteren vatandaşlar ve esnaf yetkililere seslenerek: "Çöpler yollara taştı. Hava sıcak, pis koku ve çevre kirliliği her geçen gün artıyor. Ortalık haşere doldu. Pislik ve kokudan duramıyoruz, belediye görevini yapsın. Artık yeter bıktık, çöpleri zamanında toplasınlar" dediler.


Muhabir: ERSİN ÇORBACI




