Zonguldak Belediyesi ekipleri hastaneye giden ara yolda çalışma başlattı. Tepebaşı Mahallesi Taşocağı Sokak'ta Medine Camii önünden Atatürk Devlet Hastanesi'ne inen bağlantı yolu geçici süreliğine trafiğe kapatıldı.
Belediye ekipleri ara yolda altyapı dahil olmak üzere geniş çaplı çalışma başlattı. Altyapı çalışmalarının ardından yola asfalt döküleceği belirtildi.

623Fa1A7 5841 4318 B4Ad A9Dd2A5435Bb

Muhabir: ERCAN AYGÜN