Zonguldak'ta hava sıcaklıklarının artmasına rağmen çöplerin bir çok noktada toplanmaması haşerelerin çoğalmasına sebep oluyor. Mahalleleri, kent merkezi ve sahilleri sinekler bastı! Geçen yılda aynı manzaranın yaşandığı Zonguldak'ta sineklerden dolayı vatandaşlar sıkıntı yaşamıştı. Belediyelerin yeterli şekilde ilaçlama yapmaması da eleştiri konusu olmuştu.

"HER YERİMİZ DELİK DEŞİK! "

Vatandaşlar sahilde rahatça oturamadığını ifade ederek,"sinek ısırığından dolayı her yerimiz delik deşik oluyor. Belediyenin ilaçlamayı mahallelerde ve sahillerde artırmasını istiyoruz. Sokakta sineklerden yürüyemez hale geldik."dediler.

Muhabir: SİMGE KIRLI