Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın talimatıyla 200 milyon lira değerindeki sıcak asfalt yatırımı mahallelerde hız kesmeden sürüyor. Başkanvekili Çetin Yiğit ve Başkan Yardımcısı Oğuz Cömert, Bağlık Mahallesi’nde ki çalışmaları denetledi. 6 bin ton sıcak asfalt döküldüğünü ve toplamda 50 bin ton sıcak asfalt, 200 bin metrekare emisyon asfalt serimi yapılacağı açıklayan Yiğit, zorlu şartlarda çalışan işçileri tebrik etti. Ayrıca 200 derece sıcaklıkta çalışan işçilere soğuk içecek ve tatlı ikram edildi.





Kaynak: HABER MERKEZİ





