Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın talimatıyla 200 milyon lira değerindeki sıcak asfalt yatırımı mahallelerde hız kesmeden sürüyor. Başkanvekili Çetin Yiğit ve Başkan Yardımcısı Oğuz Cömert, Bağlık Mahallesi’nde ki çalışmaları denetledi. 6 bin ton sıcak asfalt döküldüğünü ve toplamda 50 bin ton sıcak asfalt, 200 bin metrekare emisyon asfalt serimi yapılacağı açıklayan Yiğit, zorlu şartlarda çalışan işçileri tebrik etti. Ayrıca 200 derece sıcaklıkta çalışan işçilere soğuk içecek ve tatlı ikram edildi.

C38D1Bb2 301B 428F A1A7 Bddd7D4116F5A421Eab4 E276 4063 812F 84A9Ced5186190971Ecf D436 4C38 888A 6Bda396B044A0476D633 9782 47C2 A30D B36538C743Dc5Ed04Edb 6425 4259 A613 A797Fb4F297C

Kaynak: HABER MERKEZİ