Zonguldak Belediyesi'nde çalışan İşçilerin kapsayan toplu ii görüşmesi başladı.

Belediye Başkan Yardımcısı Tayfun Albayrak başkanlığında gerçekleştirilen görüşmeye, Belediye çalışanlarını temsilen Belediye-İş Sendikası Zonguldak Şube Başkanı Osman Karataş, sendika temsilcileri ile işveren sendikası SODEMSEN’in yetkilileri katıldı.
Belediyeden yapılan çıklamada, "Toplu İş Sözleşme görüşmelerin çalışanlarımız, kurumumuz ve kentimiz adına hayırlı olmasını diliyor, sürecin en iyi şekilde tamamlanmasını temenni ediyoruz." denildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ