AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Zonguldak’a 21 doktor atandığı müjdesini verdi.
Bozkurt yaptığı açıklamada: “Sağlık Bakanlığı'mız tarafından 129. Dönem "Devlet Hizmet Yükümlülüğü" (DHY) kapsamında, Zonguldak’ımıza 18 Uzman Tabip, 3 Tabip olmak üzere toplam 21 Tabip kadrosu tahsis edilmiştir. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanımız Sayın Kemal Memişoğlu’na hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyor, memleketimize ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
İŞTE YENİ DOKTOR LİSTESİ

Kaynak: HABER MERKEZİ





