Zonguldak’ın yetiştirdiği en tecrübeli ve başarılı gazetecilerden biri olan Abdullah Yılmaç, Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN) Tıp Fakültesi Hastanesi Üroloji servisinde başarılı bir operasyon geçirdi. Ameliyatının ardından taburcu edilen usta gazeteci, tedavi sürecinin ilk aşamasını tamamlayarak evinde istirahate çekildi.
SAĞLIK DURUMU İYİ: İLK AŞAMA BAŞARIYLA TAMAMLANDI
Geçirdiği operasyonun ardından sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Abdullah Yılmaç, ameliyat sürecinin son derece olumlu geçtiğini ifade etti. Tedavisinin ilk aşamasını geride bırakan Yılmaç, evinde dinlenmeye çekildiğini müjdeleyerek sevenlerini ve meslektaşlarını rahatlattı.
SAĞLIK ÇALIŞANLARINA GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR
Taburcu olmasının ardından bir teşekkür mesajı yayımlayan tecrübeli gazeteci, BEUN Tıp Fakültesi Hastanesi personeline şükranlarını sundu. Kendisiyle yakından ilgilenen tüm ekibe minnettar olduğunu belirten Yılmaç, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“BEUN Üroloji bölümünde ameliyatımı gerçekleştiren güzel insan Doç. Dr. Reha Girgin hocama, ekibine, gece gündüz benimle ilgilenen hemşire kardeşlerime, yardımcılara, sekreter kardeşime, tüm poliklinik ve servis çalışanlarına gönülden teşekkür ediyorum. Can kurtaran canlara selam olsun... İyi ki varsınız.. Birinci aşama nefis geçti... Evimdeyim...”
Bizler de usta gazeteci Abdullah Yılmaç’a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, acil şifalar diliyoruz.



