Zonguldaklıların uğrak mekanı haline gelen liman arkası doğal güzelliği ile herkesi büyülüyor. Balık tutmak ve gezmek isteyen vatandaşlar güneşin batışı, denizin mis gibi kokusu eşliğinde keyif yapıyor. Ancak, havanın kararması ile liman arkasında göz gözü görmüyor. Balık tutan vatandaşlar getirdikleri ışıklarıyla kendilerine imkan yaratırken, gezmek isteyen vatandaşlar ise zor anlar yaşıyor!

"BALIĞIMIZI TUTALIM, RAHAT GEZELİM"

Liman arkasının ışıklandırılmasını isteyen vatandaşlar, "yaz mevsiminde akşam saatlerinde aileleriyle gezenler var. Liman arkası artık güvenli. Emniyet ekiplerimiz denetimlerini düzenli şekilde yapıyor. Hiç kimse birbirini rahatsız etmiyor. Buranın ışıklandırılması yapılırsa bizlerde balığımızı rahat tutarız, insanlarda güvenli şekilde gezebilir."şeklinde ifade kullandılar.

Muhabir: SİMGE KIRLI